|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kryteria
oceny |
Objaśnienie |
Maks. liczba punktów |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
Liczba punktów |
Komentarze |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
grupa G1 |
grupa G2 |
grupa G3 |
grupa G4 |
grupa G5 |
grupa G6 |
grupa G7 |
grupa G8 |
grupa G9 |
grupa G10 |
grupa G11 |
grupa G12 |
grupa G13 |
grupa G14 |
grupa G15 |
grupa G16 |
grupa G17 |
grupa G18 |
grupa G19 |
grupa G20 |
grupa G21 |
grupa G22 |
grupa G23 |
grupa G24 |
grupa G25 |
Zadania |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brakuje informacji: temat,
autor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Proszę się starać zmieścić w
rozmiarach A4! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diagram
klas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Identyfikacja
klas |
Dobór klas, czytelność nazw. |
4 |
3 |
przydalby się słownik,
zlecenie przelwu? |
4 |
|
3 |
Po co magazyn? Co w
arametrach, może kategorie produktów? |
2 |
Po co puste klasy, które
zawierają puste klasy… |
3 |
Brakuje zdjęć |
4 |
|
4 |
|
3 |
W ten sposób nastąpi
rozmnożenie - {wynajem,sprzedaż} x typNieruch. Osobna klasa nieruchomość i
oferta |
3 |
Baza niepotrzebna (nie
należy do dziedziny problemu). |
4 |
|
4 |
|
2 |
Nie chcemy SystemówXXX w
klasach dziedziny! Jakie inne operacje? Przelew jest operacją, ale Zlecenie
przelewu (brak)? Powinny być zlecenie kredytu i lokaty (bo takie są PU) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atrybuty |
Jak wyżej. |
2 |
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
1 |
Atrybuty nieruchomości… |
2 |
|
2 |
|
2 |
Metody nie są oceniane, ale
dane klienta nie przeglądają oferty. |
2 |
Metody nie są oceniane, ale
dane klienta w systemie raczej nie płacą on-line |
2 |
|
2 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Związki |
Poprawność związków i
krotności,nazwy ról |
4 |
3 |
Operation - dziedziczennie? |
3 |
Sposób dostawy/dostawa?
Dependency - - ->KategoriaProduktu? Użyć role zamiast atrybutów |
2 |
krotności i role, |
2 |
Brak ról, jak interpretować
relacje Patient* i User? |
3 |
role |
4 |
|
4 |
|
2 |
Każda osoba ma ofertę. Umowa
nie dotyczy oferty? Powiązanie przez atrybut pokazać jako asoc |
3 |
Krotności, sztuka ma wiele
seansów, w Sali wiele senasów. role |
2 |
role. Brak powiązań biletów
z miejscami. Krotności - w danej Sali wiele seansów, Film ma wiele
seansów, |
3 |
Zamówiony towar - brak
relacji z towarem |
2 |
Karta ma klienta? Dziwne
dependency z przelewem zdefiniowanym? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Słownik pojęć raczej
powinien odnosić się do klas (tu nazwy w j. ang) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie jest model dziedziny
(czyli najczęściej danych przechowywanych w BD)! |
|
|
|
|
|
miały być klasy dziedziny i
klasy do diagramów sekwencji |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma |
10 |
8 |
|
9 |
|
7 |
|
6 |
|
7 |
|
10 |
|
10 |
|
7 |
|
8 |
|
8 |
|
9 |
|
5 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przypadki
użycia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kompletność |
Czy możliwa funkcjonalność
jest pokryta przypadkami użyca. Ocena związków. Udział aktorów. |
4 |
3 |
|
3 |
Realizacja płatności?
rozszerzenie w złą stronę. Jeśli system wysyła maile/powiadomienia, brak
aktora |
1 |
Aktor PU - asocjacja, nie ma
asocjacji między PU. System NIE JEST AKTOREM. Zły kierunek relacji include? |
4 |
|
4 |
Kto definiuje agenta? |
3 |
Biblioteka z dostępem
internetowym zwykle wysyła monity/powiadomienia. |
4 |
|
2 |
Zły include, agent wywoluje
PU wykonywany przez INNEGO aktora. Mało prawdopodobne. Brak spotkań |
4 |
|
3 |
2xWyswietlanie grafiku? Może
przeglądanie filmy->seanse->grafiki |
2 |
SKŁADNIA: co to za relacje
między PU? Prawdę mówiąc, definiowanie towaru raczej nie powinno być
przydzielone do magazyniera, ale do działu sprzedaży. Przeniesienie towaru to
zmiana lokalizacji partii? Więc nie jest to np. poprawa parametrów laptopa |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma
scenariusza |
Czytelność i jakość
przebiegów, zidentyfikowny aktor, prewraunki, itd.. Opisać 3 przypadki
użycia. |
9 |
6 |
Nazwy PU powinny się
zgadzać; Założ. rachunku - raczej 5abc, co to znaczy nie zweryfikowane
popranie (jakie są złe). Wypłata w okienku nierealistyczna, na ogół cos się
drukuje, woła się pU wyszukiwanie klienta |
4 |
Przeglądanie powino być
rozpisane. Nie było wysyłki na diagramie. Pakowanie nie jest funkcją w
systemie. |
2 |
Miały być trzy scenariusze.
Nie ma PU zakupy w … Zazwyczaj przy zakupach jakaś forma potwierdzenia
mailowego - aktor? PU powinien wyrazić pętle przy wyborze towarów. Jak ma
wyglądać wybieranie produktów? Z listy |
7 |
Kim jest użytkownik? Jeśli
kod zwrotny przez telefon - brakuje aktora. 4.a. Chyba czegoś brakuje? PU2
niezrozumiały. To przy okienku, czy zdalnie, jak pacjent jest powiadamiany?
Ustnie? |
5 |
Dla poszczególnych typów
nieruchomości powinny być inne przebiegi (bo wprowadzamy inne zestawy
danych). CRUD to wszystko, a nie tylko update. To ma być interakcja
aktor-system, a nie klient zgłasza, agent coś robi. |
3 |
Pełny szablon PU (tabelka).
Miały być 3 PU, ale dokładnie. Def książek i egzemplarzy - bardzo
pobieżne. |
9 |
Przy wypożyczaniu i szukaniu
książki - może powinna pojawić się lista egzemplarzy (np.. różne sygnatury) |
4 |
Przeszukiwanie - konkretnie
co wprowadza? Jakie dane przy składaniu, może to proces kilkuetapowy? |
5 |
Scenariusz ma przypominać
dialog Aktor-system. Nic nie wiemy o linku aktywacyjnym. Brak aktora?
Przeglądaj - naprawdę zaczyna się od grafiku? |
3 |
Ta Rezerwacja to zakup
online? Miały być 3 przypadki użycia |
7 |
Tu dodaj towar = dodaj
partię (bo ma lokalizację). Dlaczego nie wybór z listy? |
6 |
Nie było 'stwórz przelew
zdefiniowany' ale zleć przelew? Nie bardzo rozumiem - dlaczego od razu
wykonanie i kiedy token, a kiedy nie. W głównym scebnariuszu - bez jeśli, a rozgałęzienia w
alternatywnych. W kolejnym PU SMS - brak aktora na diagramie. Nie było PU
zapłać ratę! Myślę, że jednak system sam zapłaci ratę dla kredytu w koncie,
najwyżej będzie wysyłał SMS, jeśli braknie pieniędzy. Ale niech będzie, jako
przykład... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scenariusze
alternatywne |
Czy wystarczająco
szczegółowe; czy pokrywają możliwe do zidentyfikowania warunki rozgałęzień? |
3 |
2 |
|
2 |
Przy alternatywnych - to
koniec czy przejście do któregoś punktu scenariusza głównego? |
1 |
|
2 |
Jeśli wystawienie
skierowania/recpety są osobnymi PU, to nie są alternatywnymi. |
2 |
Co to znaczy
"Wprowadzono dane niespełniające przyjętych norm" (jak to jest
zdefiniowane?) |
2 |
|
3 |
|
2 |
|
1 |
Jeśli przekierowywany do
logowania -> include logowanie i wywołaj PU logowanie. Ogólnie, maiły być
3 PU ale porządnie zrealizowane |
1 |
Raczej błąd płatności
anuluje sprzedaż? |
2 |
Żadnych blędów przy
zamykaniu zlecenia? A jak nieskompletowane |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma |
16 |
11 |
|
9 |
|
4 |
|
13 |
|
11 |
|
8 |
|
16 |
|
8 |
|
10 |
|
7 |
|
11 |
|
13 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diagram
stanów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diagram
stanów parsera |
|
4 |
3 |
Po comment star - identifier |
2 |
Komentarz nigdy się nie
kończy. Przejście stan pocz->końcowy dość niestandardowe |
3 |
co to jest tag? Kiedy z
comment->identifier |
2 |
a/ i /a brak |
4 |
|
4 |
|
4 |
|
2 |
Ident - slash wypisac, a co
jak litera po slash |
4 |
|
4 |
|
4 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diagram
stanów dla systemu |
|
3 |
|
Czego to diagram? Przelewu?
Operacji? |
3 |
|
3 |
|
2 |
Poza systemem nie jest
stanem |
3 |
|
3 |
|
3 |
|
2 |
Czekanie na wypełnienie nie
jest stanem oferty, ale interakcji człowiek-komputer. Obiekt (np.. oferta) ma
stan, jeśli istnieje. |
3 |
|
3 |
|
3 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma |
7 |
3 |
|
5 |
|
6 |
|
4 |
|
7 |
|
7 |
|
7 |
|
4 |
|
7 |
|
7 |
|
7 |
|
4 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diagramy
czynności (systemowy i biznesowy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Systemowy |
Logika przetwarzania,
czytelność, rozgałęziania, tory |
4 |
4 |
|
4 |
|
4 |
|
3 |
wisząca czynność |
4 |
|
2 |
Na ogół należy znaleźć
czytelnika? |
4 |
|
4 |
|
4 |
|
4 |
|
3 |
wiszące czynności? |
2 |
wisząca czynność, jak
rozumieć fork-join u dołu? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biznesowy |
także równoległość |
4 |
2 |
Nie bardzo bzinesowy |
3 |
|
4 |
|
3 |
co ma oznaczać dolnyy
fork/join? |
3 |
|
1 |
biznesowy powinien pokrywać
wypożyczenie, zwrot, monity, ponaglenia, itp.. |
4 |
|
4 |
|
4 |
|
3 |
|
4 |
|
3 |
Należało skupić się na
jednym procesie, ale np. dodać podpisywanie umów i składanie wzorów
podpisów... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma |
8 |
6 |
|
7 |
|
8 |
|
6 |
|
7 |
|
3 |
|
8 |
|
8 |
|
8 |
|
7 |
|
7 |
|
5 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Realizacja
PU (1xdiagram klas 2xdiagram
sekwencji) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Proszę wklejać wektorowe
rysunki (wklej specjalnie-obiekt visio) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Model
klas |
Czy wszystkieklasy są
obecne. Podział na klasy interfejsu, przetwarzania i modelu. Relacje |
5 |
5 |
|
4 |
Relacja widok - elem
dziedizny |
3 |
|
5 |
|
5 |
|
5 |
|
5 |
|
5 |
|
|
brak diagramu klas |
3 |
baza miejsc? |
4 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogólna
postać |
Składnia, reprezentacja
graficzna, logika; czy obiekty należą do zidentyfikowanych klas? |
4 |
4 |
|
4 |
|
2 |
|
3 |
dodać pacjenta lub wizytę do
kontenera |
4 |
|
4 |
|
4 |
|
4 |
|
4 |
|
3 |
skąd wiadomo, że sukces? |
3 |
Coś bardziej złożonego? |
1 |
To jest etap projektowania,
skąd się bierze obiekt konto? System bankowy./ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czytelność |
Czy reprezentacja zachowania
jest zrozumiała, jeżeli nie, czy są objaśnienia |
1 |
1 |
|
1 |
|
0 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spójność
z modelem klas |
Czy wszystkie obiekty są
reprezentowane. Czy komunikaty są metodami. |
2 |
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
1 |
trudno powiedzieć |
2 |
|
1 |
nie w magazynie |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reprezentacja
przebiegów alternatywnych |
Czy istnieje |
2 |
0 |
|
2 |
|
1 |
|
2 |
|
2 |
|
1 |
dwie części alt |
2 |
|
2 |
|
2 |
|
0 |
|
2 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma |
14 |
12 |
|
13 |
|
8 |
|
13 |
|
14 |
|
13 |
|
14 |
|
14 |
|
8 |
|
9 |
|
11 |
|
7 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekt
serwisu |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opis
słowny |
Czego dotyczy |
1 |
0 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasy
dziedziny |
Obiekty modelujące dane
przetwarzane przez system; związki między klasami. |
2 |
1 |
|
1 |
|
2 |
|
1 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
1 |
Artykuł? |
1 |
to jest forum, zwykle
podział na ciągi |
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasy
projektu |
Identyfikacja klas dla stron
HTML, skryptów, DB, relacje, metody i atrybuty |
4 |
2 |
|
4 |
|
3 |
|
3 |
|
4 |
|
4 |
|
4 |
|
3 |
czym jest nowykomentarz? |
4 |
|
4 |
|
4 |
|
2 |
błędne relacje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Związek
pomiędzy klasami widoku i obiektami dziedziny |
Jeżeli widok prezentuje
obiekty dziedziny lub ich kolekcje, czy jest to widoczne |
1 |
0 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
0 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diagram
sekwencji |
Czytelność, zupełność,
składnia, zgodność z technologią |
4 |
4 |
|
|
|
2 |
|
4 |
|
3 |
kontroler nie wywoła metody
widoku |
3 |
walidacja w form |
4 |
|
2 |
create istniejącego obiektu?
Walidacja wcześniej. |
4 |
|
3 |
reportError -kontroler nie
wywołą metody widoku |
0 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reprezentacja
scenariuszy alternatywnych |
Czy istnieje |
2 |
1 |
Składnia alt |
|
|
1 |
|
0 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
0 |
|
1 |
składnia alt! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spójność
z modelem obiektowym |
Czy nazwy komunikatów
odpowiadają metodom |
2 |
2 |
|
|
|
2 |
|
2 |
|
|
|
2 |
|
2 |
|
0 |
|
2 |
|
2 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma |
15 |
10 |
|
6 |
|
11 |
|
11 |
|
11 |
|
14 |
|
15 |
|
10 |
|
14 |
|
13 |
|
7 |
|
8 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma punktów z zadań |
70 |
50 |
|
49 |
|
44 |
|
53 |
|
57 |
|
55 |
|
70 |
|
51 |
|
55 |
|
51 |
|
52 |
|
42 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|